2007. június 22., péntek

Megkezdődött:)

Nos ennek is eljött az ideje, nem tudom mire lesz jó, meg azt sem, hogy ki, vagy kik fogják olvasni, de ártani nem árthat. Na de részletesebben kicsit. Miért nem blogoltam ...nem, nem szeretem ezt a szót..szóval miért nem osztottam meg ilyen formában a világhálón a gondolataimat? Azért nem, mert az "itt és most", vagy ha úgy jobban tetszik, az "ott és akkor" híve vagyok inkább. Nem véletlenül van hihetetlen ereje a hippi, vagy éppen még korábbi korszak orális költészetének, mindig más és más (példának okéért: Doors - The end). Felületes dolgokat mindig lehet írni vagy mondani, csak éppen mi értelme? A mély gondolatokról pedig nem hiszem, hogy itt kellene jöjjenek, egy világító dobozt bámulva. Sokkal inkább kis társaságokban, egy füstös pubban, zene és egy kis bor mellett, utána meg felmelegítve nem az igazi. Hazajövök, gondolkodom és leírom? Nem! Mondhatnám azt is, hogy aki kimarad bizonyos dolgokból, az le is marad róluk. Na szóval ezért nem vezettem sosem ilyen publikus naplót, sőt hagyományos fajtát sem, és éppen ezért nem tudom mennyi értelme lesz ennek. De most egy hirtelen ötlettől vezérelve, gondoltam kipróbálom, legfeljebb letörlöm majd.

"Ti észrevesztek egyes dolgokat, és azt kérdezitek: Miért?
De én megálmodom azt, ami még eddig nem volt, és azt mondom: Miért ne?"
(G.B.Shaw)

u.i.: Tessék megjegyzéseket írni!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

El ne merjé tünni mégeccer, mert én nem tudom, de nem lesz jó véged:(:( azontúl meg mennyé el költőnek me tökjól írsz :D jah meg Boldog szülinapot nekem :D:D

Névtelen írta...

Maestro, mélyenszántó gondolataid remélem elérték a tudattalan anti-értelmiség keményre száradt földjét, hogy belevessük a tudás csírájának magvait...
félre a mocskos nagy költői képekkel, természetesen igaz az állítás, és minden egyes szubkultúrában megtalálható ez az "egyenhovatartozás", amikormindenki egyenruhában akar kítűnni az egyentömegből...hmpf...

és ne aggódj, anyám megint belövi a hajad XD

és velem bármikor kibeszélhetjük a világ kisésnagydolgait, csak legyen vörösbor, meg szivar!

és végül frappánsan, az örökmozgó szavaival élve:

"Sokáig éljen a Rock&Roll!!!"