2010. május 29., szombat

Annyi minden történt, annyi minden változott...

2 év nyolc hónap rettenetesen hosszú idő, bevallom én ezt a blogot elfelejtettem, eleinte nem is láttam értelmét, hogy új dolgokat írjak ide, később pedig ki is ment a fejemből voltak jobb dolgaim is ennél. Jellemző a helyzetre, hogy novemberben egy kollégám hívott át, az irodába, hogy milyen érdekes dolgot talált a neten...ezt az oldalt...elég furcsán néztem rá.

Túl sok dolog történt ahhoz, hogy mindenről beszámoljak, itt, meg aztán egyrészt kit érdekel, másrészt ki olvassa el ugyebár, harmadrészt pedig úgyis kifelejtenék dolgokat. Az első dolog ami említésre érdemes az utolsó ittjártam óta, az a Ken Hensley koncert volt - na igen Ő is a példaképeim szűk csoportjába tartozik, és még köztünk is van, de erről talán később. Koncert után buli volt a backstage-ben, bár gyorsan hozzá kell tennem, hogy ez inkább kis csaptunk szemrevaló hölgytagjának volt köszönhető, hogy így alakult az este/éjjel. Még Ken myspace oldalára is kikerült egy kép rólunk, amit most nem szúrnék be ide mert nem a legjobban sikerült, de azért igazán kiváló koncert volt.

Itt díszeleg a polcomon a dupla dvd-s Piramis koncert is, személyesen Sanyikától kaptam ajándékba dedikálva meg minden, egy kis segítségnyújtásért, illetve azt követő éjjelig tartó beszélgetés után. Eléggé meglepődött, amikor kiderült, - mondtam neki hogy a kis könyvben állítólag felelhető vagyok de még nem néztem meg magam, - és hát az is egy rettenetes kép a változatosság kedvéért csupán - és nem ismert volna fel. Sajnos azóta kiderült, hogy esélytelen, hogy valaha még egyszer lássuk őket abban a formában színpadon...

A legfrissebb hír, zenei téren pedig, hogy más bandát sem láthatok/láthatunk többet, Cozzy, Garry Thain, Rhandy Roads, és még sorolhatnám őket, "megtalálták" a tökéletes énekest az égi bandába, elment Dio. 3 éve életem koncertje volt a Petőfi csarnokos Heaven and hell, még bejegyzést is szenteltem nekik természetesen, nincs több ördögvilla és nincs több hangorkán.


Magamról is kellene írnom? Nem tudok mit, azért van egy kis kapcsolódás az itteni firkálmányaim és a valós életem között, most is ahogy írok, azon gondolkodom, hogy mi fog történni, ez a bő 2,5 év nem csak itt a blogomban volt üres, hanem egy emberi kapcsolatban is, ami, most jó hosszú ideig tartó gondolkodás és több százszor feltett"Ugyan mi értelme van" kérdés, után talán újra életre kel valamiféle formában, az még a jövő hét közepének titka.

Igazság szerint belegondolva ebbe a bejegyzésbe túl sok értelme nem volt, nem feszegettem semmiféle érdekes témát, egyszerűen csak egy helyzetjelentés féleség volt, majd megpróbálok kicsit sűrűbben jelentkezni, lehet ez a kis visszatérő bejegyzés ad egy kis lendületet majd, hogy ide is megírjam a gondolataimat.

Nincsenek megjegyzések: