2011. június 7., kedd

Right here on my own

Igen kimondtam neked, mert kiprovokáltad a ma estével. Félre ne érts nem haragszom érte egy cseppet sem. Talán még örülök is neki, hiszen így az egész este emlegetett álarcot tudtam cáfolni. Nem mostanában vettem fel...hanem mostanáig volt takargatva a valódi énem. Persze állítólag így is szeretsz. Most rajtad a sor...én 2,5 év után megkerestelek lássuk te mikor keresel.
Na másik díszpintynek meg azt üzenem, hogy IGEEEEEEEEEEEEEN azért hívlak fel este 11 előtt, mert opcionális, hogy  jó lenne beszélgetni...nem, nem, véletlenül sem az életem múlik rajta és te vagy az egyetlen az közül akik a térben is időben is egyaránt elérhetőek ama 2-3 ember közül akikkel egyrészt összehozható egy találkozás, másrészt vágyom a társaságukat. De sebaj eddig is egyedül voltam a gyémánt mennybolt alatt...ezután sem számít..kibírom.

Nézz rám nézz rám, az elkárhozott lélekre, itt vagyok és élek, még ha fáj is...


Az egoizmusom netovábbja....igen és kibaszott magányos leszek egész életemben Eszter...de legalább a saját értékrendemet, és ezen keresztül saját magamat nem köpöm pofán.


Nem vagyok hajlandó utólag megváltoztatni semmit sem. Ha megbántottam valakit, az a mostani állapotomból jött, vállalmom természetesen bármikor, hogy kissé kiakadva ezeket mondtam.

1 megjegyzés:

Alec Warren írta...

1 idézet a kedvenc filmemből:
,,- Normális akarok lenni!!!!
- Mikor tanulod már meg Sally, hogy normálisnak lenni nem feltétlenül előny. Inkább a gyámoltalanság jele...,,