2011. december 29., csütörtök

Isten fattya vagy, sírva szült anyád

Ugye milyen biztató már a cím is?  Nos mióta nem írtam rengeteg minden történt, kisebb nagyobb pozitív és negatív dolgok is.  Ma este viszont  némi kihagyás után újra beszélgettem valakivel, aki, hogy is mondjam, igen fontos közvetítő a fizikai és sötét lelki énem között, aminek az lett az eredménye, hogy ez a két felem veszekedett egymással hazafelé a villamoson egy dal hallgatása közben. Azt vettem észre, hogy megszűnik a zene és a pozitív, menekülni akaró felem szövegét mondom magamban és bent üvölt a másik felem. Igen képtelen vagyok megtagadni, pedig néha nagyon jó lenne. Már így is félig átkozott vagyok nem kell ehhez megtagadnom.

Itt szeretném hangsúlyozni, hogy nem véletlenül az a blogom címe ami, nagyon nem véletlenül. Róla sem gondolt senki túl sok rosszat.

Igen jól mondtad, el kell fogadni néha bizonyos dolgokat, el kell fogadni, hogy nem olyan rossz az. Nem mindig rossz fetrengeni a mocsokban, disznónak lenni. De hát nekem is vannak ilyen dolgaim. Ugyan már...hiszen Dorian olyan ártatlan...óó hát persze, a világ meg jó, szép ártatlan.

Csak egy cinikus mosoly a válasz....

Minden átvirrasztott hajnalon, a mocsokban fetrengő éjjelek után.

Mit hittél? Hisz benned él.

2 megjegyzés:

Lin írta...

Feltételezném én valaha egy dupla skorpióról, hogy tiszta és ártatlan? XD
Ámbátor arra kíváncsi leszek, hogy a két feled vitatkozásából végül mi sült ki.

Dorian Gray írta...

Szerinted?:)

Nem is tudom ki mondta,. hogy meg kell szokni hogy néha ez problémás lehet, de azért jó ez így:)