2007. szeptember 12., szerda

Then a little white shape look down at me...

Újra itt!

Sok idő telt el megint, viszont semmi kedvem nem volt írni. Pedig talán lett volna mit. Azóta újra jártam fent is meg nagyon mélyen is..van ez így. De most elvileg minden rendben van. Most, hogy vége a nyárnak el kell mondanom, hogy idén többet voltam a ZP-ben mint az eddigi években összesen. Koncert, koncert hátán, legutóbb éppen Hobo, lehet vasárnap is megyek a Gödörbe elvileg tematikus koncert lesz Faludyra emlékezve. Aztán volt Deák Bill is... na itt kisebb problémák voltak, konkrétan nagyon megzuhantam, sok rossz dolog volt akkoriban, valamint mindezekre rájött egy emlék..8 éve hiányzol Peti mindenkinek..Na de túl kell élni a dolgokat. Mert azért van minek örülni is, hiszen ha minden jól megy, akkor október 4én József Attila est,azaz sokadik nekifutásra eljutok színházba valakivel, akivel meglehetősen érdekesen alakult az eddigi kapcsolatunk, és újra ősz van... "Egymás húsába beletépünk s lehullunk az őszi avaron...." nem többé nem történhet meg. Most már minden rendben van és így is marad:) Na de közben azért történtek jó dolgok is. Barátokkal voltam pár napot Agárdon, igazán bánhatja aki nem volt ott (Larsy, Szasza!!!). Végig király idő volt, Szalonna, tűz sok-sok söröcske:P Valamint kivételesen nem tört össze/tűnt el semmi és még tisztaság is maradt utánunk, a felsőbb hatóság (mutter) legnagyobb örömére. Volt szerencsém megkóstolni Szasza mézsörét is..gyanítom azóta
már elfogyott, szóval így jártam:D Jó lenne olvasni is valamit, csak mostanában semmi kedvem hozzá, meg nem is tudom milyen könyvnek kellene nekifogni. Na majd talán valamit kitalálok... Egyenlőre most sok szar dolog közepette is boldog vagyok, mert rendeződött egy nagyon fontos emberi kapcsolat és ez számított most leginkább:)
"Van, aki elbukott, de újra talpra állt, a reményt s a hitet csak az ostobák tagadják." Köszönöm:)

Végül.. 99 évesen elment Szepes Mária...

VISSZANÉZŐ

Torlódik mögöttem a múlt,
minden, ami az időszakadékba hullt.
Semmit sem kívánok vissza. Elavult.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

fos ez a blog

Dorian Gray írta...

Szeretem amikor névtelen emberek köpködnek, valószínüleg te a sajátodba azt is belírod amikor fingasz egyet...